Turundussektoris värbamine võib olla ettevõtetele üsna väljakutsuv. Oluline on mõista, et kuna turundusjuhte ja -spetsialiste on palju, siis otsitava positsiooni määratlemine ja kandidaadi sobivuse kvalifitseerimine on kriitilise tähtsusega. Näiteks ei sobi kaks tipp turundusjuhti tihtipeale samasse rolli. Samuti on turundusvaldkond pidevas arengus ja muutumises ning turundajatelt eeldatakse kaasaegset ja mitmekesist "skill set-i". Sellised innovaatilised ja tasemel turundusjuhid on väga nõutud ning enamasti töökuulutuste peale kandideerima ei jõua. Pigem vahetavad nad positsioone tutvuste ja värbajate kaudu.
Olen 9 aastat müügialal töötanud, millest viimased 2 olen spetsialiseerunud turundusinimeste värbamisele. Tänu sellele olen pidevas kontaktis erineva taustaga turundusinimestega, oskan kvalifitseerida kandidaate, aidata ettevõtetel kaardistada nende värbamisvajadusi, presenteerida ettevõtet kandidaadile ja selle kaudu leida parima talendi.